Berpindah ke Persekitaran baru

Assalamualaikum.... :)

wahhh tajuk kemain lagi kan. heehehe..actually lp nk habaq mai kt hgpa semua yg kami ni da berpindah ke tmpt lain. berpindah??? kt mn?? knp???hahahhaa tu la soklan pertama yg korang dok pk kn. hehhee..yg bebenornya kami bukan nya berpindah rumah lain pun. kami just pindah kerja. pendek kata tukar keje kt tmpt lain. da x keje kt Mutiara.Com da. Now, kami keje sama tmpt dgn en. edi plak. heheee..Nak tau mcm mn kami boleh keje dgn En.edi ??? jeng..jeng..jeng...

sebenarnya da lm da x keje da dgn mutiaracom. klo ikutkn pergiraan aku ada la dlm 3 bln da kot. Kira lama ke tu? bukan baru ker? hahahaahaa sengal kn..xkisah lah..yg penting aku da x keje kt mutiaracom da. Amboihhh ayat cm ada yg x kena je kn. hehehheee...hmmm klo ikutkn mmg ada yg x kena pn. if x, masakan or suka suki nk tukar tmpt keje kn?Jadi, same goes to me lah gak...aku nekad nak tukar keje bukannya ada pape yg teruk pn berlaku cuma disebabkan aku TERLALU BERKECIL HATI SGT dgn beberapa org kt mutiaracom. If ada yg lain tu, itu da biasa da bagi aku & aku pun tak la kesah sgt perkara yang lain2 tu. Tapi disebabkan aku da terlalu lama sgt da dok pendam n kecik ati, maka aku nekad gak kuar dr mutiaracom dgn menggunakan alasan yg klo ikutkan mmg x munasabah langsung. hehhee...aci la kn ayat aku guna ni..ehhehe

So berbalik mcm mn aku boleh keje sm dgn en.edi, aku apply kt dia keje kosong. ms aku apply tu mmg aku da x sanggup lg nk dok kt mutiaracom. Tu yg makanya aku try tnya kot2 ada keje kosong yg boleh utk aku & nak dijadikan cerita & Allah nk bg rezeki kt aku maka keje kosong kt tmpt en.edi ada & en.edi tiada masalah utk ambik aku keje dgn dia. time tu bila dgr en.edi ckp OK, mmg bersyukur sgt aku rs. Alhamdulillah...sbb aku da x sabo & boleh kuar dr 'tmpt lama' aku tu.

N now, i'm here..kt tmpt baru. kt sini tiada yg berbeza pun dgn mutiaracom. bg aku sm je suasananya cume kt sini aku sorg je pompuan n kdg2 dok sorg2 kt ofis sbb sume org ada keje luar. tu yang kdg2 giler ngantok dibuatnya. nk tdo kang takut kantoi plak dgn bos2..hehehhe...

ok lah, nnt aku karang cire lain plak ye..ni pun da start rs ngantok da ni.. haahhahaha...

oh ye..nk promote skit. klo ada yg berminat utk nk cantikkan bentuk badan, boleh PM ye. boleh try Slimm Up Smart Pants tu. mmg berkesan. dlm ms 7 hari je boleh nmpk perbezaannya. :)

No comments:

Post a Comment